Thursday, November 29, 2007


Reuters reported the court ruling at

The New York Times and the Toronto Globe and Mail are running this wire-service report online.

The story says the opinion reopens what was thought in 2005 to be settled, and does not mention that it was before the appellate court as a result of action by a slate of objectors.


Post a Comment

<< Home